v.v. Hellendoorn geeft inzicht in jeugd- en voetbaltechnisch beleid

13 oktober 2022 12:45

Afgelopen maandagavond werd er voor alle ouder(s), verzorger(s) van onze jeugdleden een informatieavond georganiseerd. Deze informatieavond werd verzorgd door het jeugdbestuur en de technische commissie.

De aftrap van de avond werd gedaan door Petra Dijkstra (voorzitter Jeugdbestuur en Bestuurslid Jeugdzaken en sociale zaken). Petra nam de aanwezigen mee in de drie pijlers van v.v. Hellendoorn: v.v. Hellendoorn voor iedereen "Sportief uitdagend", "Betaalbaar" en "Vertrouwd". Aansluitend gaf Dennis van de Boom namens het jeugdbestuur een kijkje in de keuken van de grote hoeveelheid taken waar het jeugdbestuur zich week in week uit mee bezighoudt. Van team van de week, spelersraad, ondersteuning bij jeugdactiviteiten, ondersteuning van jeugdleiders, tot alcohol en drugsbeleid. Alles kwam aan bod.

De tweede helft de avond inclusief blessuretijd werd ingevuld door de Technische Commissie. Milan Kok (Hoofd Jeugd Opleiding) naam de ouder(s) en verzorger(s) mee in alles was op voetbalgebied leeft bij v.v. Hellendoorn. Na een introductie van de Technische Commissie kwamen diverse onderwerpen aan bod: De doelstellingen van v.v. Hellendoorn, het v.v. Hellendoorn Voetbalplan, de v.v. Hellendoorn Trainers Academie, Digitale hulpmiddelen (spelersvolgsysteem en het videoanalysesysteem), Selectieprocedure en de Medische Staf en het medisch beleid van v.v. Hellendoorn.

Voor de mensen die aanwezig waren was het een zeer interessante avond waar ze achter de schermen konden meekijken bij onze vereniging met meer dan 900 leden. Al met al een interessante uitdaging om deze week in week uit, zeven dagen per week, op het veld, langs de lijn en in de kantine draaiende te houden. Na afloop hebben we veel positieve reacties mogen ontvangen.
avond4.png
avond.png