Laatste week om te stemmen: Rabo ClubSupport

22 september 2022 8:30

𝑳𝒂𝒂𝒕𝒔𝒕𝒆 π’˜π’†π’†π’Œ π’π’Ž 𝒕𝒆 π’”π’•π’†π’Žπ’Žπ’†π’ - Dit is de laatste week om op v.v.Hellendoorn te stemmen tijdens de Rabo ClubSupport! Stemmen kan nog tot 27 september… Stem jij een rondje mee?

Stemmen kan via de Rabo App op je mobiel of via Rabo Online Bankieren. Elk lid van de Rabobank (12 jaar en ouder) krijgt 3 stemmen. En elke stem is geld waard! Stem dus mee. Nog geen lid? Word dan lid via de Rabo App of Rabo Online Bankieren (Ga naar Service en vervolgens naar Lidmaatschap). Het kost niets, maar geeft je wel speciaal ledenvoordeel, zoals meestemmen met Rabo ClubSupport.

Ons doel: Momenteel wordt er in de keuken gebruik gemaakt van gasgestookt keukenapparatuur. Dit willen we vervangen door elektrische keukenapparatuur. Tezamen met de toekomstige investering in zonnepanelen kunnen we zo op een duurzame wijze gebruik maken van de in de kantine aanwezige keuken.

Eerder kregen we deze mooie cheque in handen vanuit de Rabobank, laten we samen zorgen voor wederom een mooie cheque!

Enorm bedankt voor het stemmen!