update: VOL! Busvervoer zaterdag: ASC'62 - v.v. Hellendoorn

7 juni 2022 17:45

Aanstaande zaterdag staat de eerste belangrijke wedstrijd op het programma voor ons eerste elftal. v.v. Hellendoorn 1 speelt namelijk de nacompetitiewedstrijd voor promotie naar de tweede klasse. Tegenstander deze middag is ASC’62 1 uit Dalfsen. Om zoveel mogelijk supporters mee te krijgen naar Dalfsen, laten wij speciaal een bus rijden (Let op: bij minimaal 30 personen).

Wil jij onze jongens steunen in Dalfsen én mee met de bus? Geef je dan snel op, via [email protected]. Kinderen onder de 12 jaar met begeleiding!

De kosten bedragen €5,- per persoon. Reserveren kan middels een mailtje met je naam, telefoonnummer en emailadres.

De bus vertrekt om 13:15 richting Dalfsen.

Namens het bestuur en de supportersvereniging, tot zaterdag!

bus.jpg