Activiteit voor de vrijwilligers onder de 18 jaar!

25 november 2018 22:30

Uiteraard zijn we ook erg dankbaar voor alle vrijwilliger onder de 18 jaar! Speciaal voor hen heeft het jeugdbestuur afgelopen vrijdagmiddag/avond een activiteit geregeld! Ze mochten eerst lekker bowlen bij de Bowlingboerderij Nijverdal en aansluitend hebben ze met zijn allen een hapje gegeten bij de gulle goedzak in Hellendoorn. Jullie hebben zichtbaar veel plezier (en lawaai) gemaakt😉!

Vrijwilligers nogmaals bedankt voor jullie inzet en hopen dat we nog lang op jullie inzet voor v.v. Hellendoorn mogen rekenen.

Jeugdbestuur v.v.Hellendoorn