Historie VESOS en SOS krijgt een mooie plek

12 april 2022 13:45

v.v. Hellendoorn is een club met een rijke historie, dit natuurlijk vanuit de fusie tussen SOS en VESOS. Er waren nog veel foto’s en documenten beschikbaar van beide verenigingen, echter lag dit diep verstopt in kasten bij de voetbal met een laagje stof. Enkele jaren geleden hebben Johan Beumer en Nel Voortman aangeboden om alle foto’s digitaal te maken. Hierbij nam Johan de foto’s van SOS voor zijn rekening en Nel de foto’s van VESOS. Alle beschikbare foto’s zijn digitaal gemaakt en voorzien van namen en jaartallen.

Tijdens de medewerkersavond van v.v. Hellendoorn werden de aanwezige leden voorzien van een kleine presentatie, uiteraard geheel in stijl met shirt van beide clubs. Uiteraard krijgt de historie van v.v. Hellendoorn ook een mooie plek op de site, te vinden via: www.vvhellendoorn.nl --> Historie. Neem gerust een kijkje om te zien welke mooie foto’s er nog beschikbaar zijn.

We willen de historie graag verder uitbreiden, dus heb jij nog foto’s van deze tijd? mail dan naar:

SOS foto’s | Johan Beumer: [email protected]

VESOS foto’s | Nel Voortman: [email protected]

Uiteraard werden Johan en Nel nog even in het zonnetje gezet voor alle moeite die zij hierin gestoken hebben.
Namens het bestuur kregen zij een mooie bos bloemen en een Supper bierpakketje. Via deze weg willen wij Johan en Nel nogmaals hartelijk bedanken!
277559803_1964583130396147_5757407375655812733_n.jpg