Diny Gottemaker en Ans Wermink benoemd tot lid van verdienste v.v. Hellendoorn

20 november 2018 20:15

Tijdens de jaarlijkse algemene ledenvergadering zijn Diny Gottemaker en Ans Wermink benoemd tot "lid van verdienste van v.v. Hellendoorn". Dit als blijk van waardering voor hun jarenlange belangeloze inzet als vrijwilliger voor de vereniging. De voordracht van Diny en Ans werd door de algemeen ledenvergadering bekrachtigd en daarna begeleid met een luid en massaal applaus.

Diny Gottemaker
Diny is al jarenlang een enorm betrokken en actieve vrijwilliger binnen de vereniging. Ze draait al tientallen jaren bardiensten en is gastvrouw en omroepster bij de thuiswedstrijden van v.v. Hellendoorn 1. Daarnaast heeft Diny jarenlang onderdeel uitgemaakt van het jeugdbestuur en maakt ze deel uit van de sponsorcommissie en kledingcommissie. De meesten leden zullen Diny kennen van de "kleding van v.v. Hellendoorn". Ze heeft al vanaf 2006 (de allereerste kledinglijn van v.v. Hellendoorn) voor alle teams de kleding tot in de puntjes geregeld. Ze is hier week in week uit druk mee. Dat doet ze niet helemaal alleen, maar ze is hierin wel de absolute kartrekker. Daarnaast is Diny altijd bereid om ondersteuning te bieden bij andere activiteiten binnen de vereniging. Op basis van bovengenoemde inzet is Diny voorgedragen en benoemd tot lid van verdienste van v.v. Hellendoorn.

Ans Wermink
Ans is maar liefst 45 jaar, op vele vlakken, actief binnen de vereniging (voorheen bij Vesos). Ze is 30 jaar actief geweest als ondersteunende kracht binnen de Activiteiten Commissie van v.v. Hellendoorn. Een onderdeel van de activiteiten is het verzorgen van de entree bij thuiswedstrijden van het eerste elftal. Ze verzorgt tweewekelijks de loten en prijzen en zorgt voor de administratieve afhandeling van de inkomsten. Ze heeft daarin een actieve bijdrage geleverd in met name het jaarlijkse Rad van Avontuur en de compostactie. Ook verzorgde Ans jaarlijks het buffet voor de medewerkersavond. Als laatste en zeker onbelangrijk was Ans ook jarenlang haar man Herman Wermink tot steun bij zijn drukke bezigheden voor onze vereniging.
 Op basis van bovengenoemde inzet is Ans voorgedragen en benoemd tot lid van verdienste van v.v. Hellendoorn.

Tijdens de vergadering was er ook speciale aandacht voor twee andere betrokken vrijwilligers

Tineke Rattink
Tine Rattink is jarenlang actief geweest binnen onze vereniging. Tine heeft tientallen jaren bardiensten gedraaid, eerst bij VESOS en later in de bestuurskamer van v.v. Hellendoorn tijdens wedstrijden van het eerste elftal. Daarnaast heeft ze altijd ondersteuning verleend bij diverse activiteiten van de Activiteiten Commissie. Ook bood ze haar helpende hand bij de jaarlijkse medewerkersavond. Tine is nu ernstig ziek en kan helaas niet meer op de voetbal komen. En voetbal was haar lust en leven, ze was altijd bij het eerste elftal, uit en thuis. Op de algemeen ledenvergadering is stilgestaan bij Tine en haar situatie.  Inmiddels hebben we een mooie bos bloemen bij Tine bezorgd. Hiervoor is ze ons erg dankbaar. Tine leeft nog erg mee met onze vereniging.

Herman Wermink
Herman Wermink hoeft binnen de vereniging niet geïntroduceerd te worden. Herman heeft echt alles gedaan wat je als vrijwilligers maar kunt bedenken. Ruim 45 jaar actief als vrijwilliger binnen de, zoals Herman altijd zegt "mooie vereniging". Herman heeft alle onderscheidingen ontvangen en is Erevoorzitter van onze vereniging. Het afgelopen jaar is Herman na 30 jaar gestopt als voorzitter van de Activiteiten Commissie. Het bestuur heeft hier onlangs op een gepaste wijze aandacht aan geschonken. Tijdens de ledenvergadering stond het bestuur nog even stil bij de jarenlange inzet van Herman Wermink en werd hij daarvoor nog eens met een luid applaus en een kleine attentie bedankt.

Bestuur v.v.Hellendoorn