Kevin ter Haar nieuwe trainer v.v. Hellendoorn Vr2

12 april 2022 12:15

Kevin ter Haar wordt met ingang van het seizoen de nieuwe trainer van v.v. Hellendoorn Vr2. Kevin is jarenlang actief geweest als voetballer en trainer binnen onze vereniging. In het verleden heeft hij diverse jeugdteams (jongens en meisjes) getraind.

Drie jaar geleden heeft Kevin de overstap gemaakt naar De Zweef. Hij is daar twee seizoenen trainer geweest bij De Zweef Vr1. Kevin is in bezit van het trainersdiploma UEFA-C en zal de komende periode al af en toe meedraaien bij Hellendoorn Vr2. Wij zijn blij met Kevin een kwalitatief goede invulling te geven aan de rol van trainer/coach van ons jonge tweede damesteam.

Met deze invulling zijn alle damesteams van v.v. Hellendoorn voorzien van goede ervaren trainers.

v.v. Hellendoorn Vr1 André Stegehuis
v.v. Hellendoorn Vr2 Kevin ter Haar
v.v. Hellendoorn Vr3 Wim Mijnheer en Marcel Hannink
 v.v. Hellendoorn Vr25 +2 Henk Gerritsen, Jos Doldersum, Randy Schippers en Erjan Kroese

Keeperstrainer dames Bennie Mollink

Als Technische Commissie zijn we zeer content alles dames teams in een vroegtijdig stadium te hebben voorzien van goede enthousiaste trainers. Momenteel zijn wij druk bezig met de invulling van trainers voor alle meisjesteams voor het nieuwe seizoen.

Technische Commissie v.v. Hellendoorn
kevin.jpg