Zaterdag: v.v. Hellendoorn 1 - Hardenberg'85 1

1 april 2022 12:15

Aanstaande zaterdag speelt ons eerste elftal een thuiswedstrijd op Sportpark de Voordam in Hellendoorn. De tegenstander is deze middag Hardenberg’85 1. Op zaterdag 30 oktober speelde beide teams ook tegen elkaar, destijds waren de mannen van Bart Benneker met 0-4 te sterk.

Hardenberg’85 1 staat momenteel op een 8ste plaats met 19 punten uit 15 wedstrijden. Het elftal van trainer Emiel Maat was bezig met een goede reeks, met o.a. winst tegen DES, AJC’96, Bergentheim en Bruchterveld. Afgelopen zaterdag was s.v. Wilhelminaschool 1 met 0-1 te sterk. Qua punten staat het allemaal dicht bij elkaar buiten de top 3.

v.v. Hellendoorn 1 staat met 34 punten uit 15 wedstrijden nog steeds op een 3de plaats in de competitie. Afgelopen zaterdag werd er “zakelijk” gewonnen van Voorwaarts V. (0-3). Roan Nahuis wist het net 2 keer te vinden en was met zijn doelpunten belangrijk voor het elftal in Westerhaar. Het is spannend bovenin de competitie met de top 3. Natuurlijk hopen de mannen van Bart Benneker het gat tussen de nummer 1 en 2 van de competitie te verkleinen.

Al met al een zeer belangrijke wedstrijd aanstaande zaterdag op Sportpark de Voordam. De wedstrijd staat onder leiding van Dhr. F. Groenhuijsen. Aftrap: 14:30 uur.

Teams van de week: JO9-2 en JO9-3. Om 14.30u zullen zij samen met de teams van Hellendoorn en Hardenberg het veld betreden. Veel plezier: Lisa, Yfke, Tycho, Kay, Duuk, Sem, Kris, Roan, Yared, Hannah, Rosa, Bram, Bas, Cas, Sem en Hidde!

Na de wedstrijd is er in de kantine nog live muziek! Nederlandstalig zanger Wesley Wolters komt van 17:00 tot 19:00 optreden in ons clubgebouw.

U bent van harte welkom!

Wij wensen iedereen een prettige en sportieve wedstrijd toe.