Lorenz Kok, Lid van verdienste v.v. Hellendoorn!

25 maart 2022 12:00

Tijdens de buitengewone algemene ledenvergadering op 21 maart 2022 is Lorenz Kok benoemd tot Lid van verdienste van v.v. Hellendoorn. Dit als blijk van waardering voor zijn jarenlange inzet voor onze vereniging. De benoeming werd door alle aanwezigen bekrachtigd met een groot applaus!

Lorenz Kok.

In het seizoen 2008/2009 is Lorenz begonnen als leider binnen onze vereniging. Al snel toonde hij zijn betrokkenheid op meerdere zaken rondom het voetballen. Hij is daarom destijds gevraagd om in het jeugdbestuur zitting te nemen en hij werd daarnaast ook actief in de technische commissie van onze club. Lorenz is enorm sterk in het opzetten van een organisatie en structuur. Mede door zijn inzet staat de selectieprocedure voor de jeugd als een huis.

In 2015 is Lorenz vanuit het jeugdbestuur overgestapt naar het hoofdbestuur om een jaar later de voorzittershamer van Ben Kattenbeld over te nemen.

Door zijn manier van werken zijn de structuren binnen de vereniging opnieuw bekeken en daar waar nodig aangepast. Onder zijn hoede is het uit te voeren beleid helder en werkbaar opgezet. Inmiddels is iedereen bekend met de 3 pijlers: v.v. Hellendoorn voor iedereen sportief uitdagend, betaalbaar en vertrouwd.

Lorenz is een echte clubman en verbinder. Altijd staat de persoonlijke benadering bij hem hoog in het vaandel, oprechte aandacht voor een ieder, in goede, maar ook in minder goede tijden.

We willen Lorenz bedanken voor al zijn inzet en energie die hij de club heeft gegeven. We wensen hem alle goeds en zien hem graag nog vaak langs de lijn of in de kantine verschijnen.

Het bestuur v.v. Hellendoorn
vvhfoto6.jpg