Terugblik buitengewone algemene ledenvergadering v.v. Hellendoorn

23 maart 2022 12:00

Maandagavond 21 maart 2022 werd er een buitengewone algemene ledenvergadering gehouden. Deze vergadering stond in het teken van het vertrek van de zittende voorzitter Lorenz Kok en het benoemen van de nieuwe voorzitter, de hiervoor voorgedragen kandidaat Rikjan Schuttevaar.

Er waren 95 personen aanwezig tijdens de vergadering. Een supermooie opkomst!

In een persoonlijk verhaal lichtte Lorenz zijn aftreden toe. Van zijn voornemen om voortijdig het stokje over te dragen, heeft hij het bestuur en vervolgens ook de commissies enige tijd geleden op de hoogte gebracht.

Lorenz heeft uiteen gezet waar we als vereniging staan en met welk beleid we verder gaan. Hierbij werd kort toegelicht, dat alles wat we doen en waar we als vereniging voor staan, is gestoeld op de 3 pijlers: v.v. Hellendoorn voor iedereen: vertrouwd, sportief uitdagend en betaalbaar.

Daarna is Rikjan Schuttevaar vanuit het bestuur voorgedragen om Lorenz op te volgen als voorzitter van v.v. Hellendoorn. De aanwezige leden stemden met luid applaus in met dit voorstel, waarna Rikjan de hamer overnam van Lorenz.

Als blijk van waardering voor Lorenz’ verdienste voor de club kreeg hij, na mooie woorden van Dennis Pronk en Herbert Haselhorst, namens de vereniging een ingelijst v.v. Hellendoorn shirt. (Uit betrouwbare bron is gebleken dat dit shirt inmiddels in huize Kok aan de muur hangt )

Na dit mooie afscheid nam Rikjan het woord en droeg, namens het bestuur, Lorenz voor als Lid van Verdienste van onze club. Met groot applaus werd dit bekrachtigd door de aanwezige leden. Op een later moment wordt op de website aandacht besteed aan deze benoeming.

Rikjan heeft zichzelf kort voorgesteld en verteld hoe hij betrokken is geraakt bij de vereniging. Hij ziet het als een eer om onze mooie club aan te sturen. Heel mooi om te horen!

Hij gaf aan dat voor de korte termijn de verbouwing van de kleedkamers een omvangrijk project is dat veel aandacht en tijd vraagt. Voor de langere termijn gaan we door met het uitvoeren van het beleid rond de 3 pijlers.

De nieuwe voorzitter sloot de vergadering en iedereen kreeg de gelegenheid om Lorenz te bedanken en Rikjan succes te wensen.
vvhfoto2.jpg

fotovvh3.jpg