Laatste stem dag: Rabobank verduurzaamheids actie!

30 maart 2022 13:30

Voetbal vereniging Hellendoorn doet dit jaar mee aan de verduurzaamheids actie van de Rabobank! De Rabobank wil een actieve bijdrage leveren aan een duurzamere leefomgeving. Daarom investeren zij in zonnepanelen voor maatschappelijke gebouwen zoals scholen, musea, bibliotheken, theaters, clubhuizen en buurthuizen. Als lid van Rabobank bepaal jij mee welke maatschappelijke gebouwen Rabobank helpt te verduurzamen door middel van zonnepanelen. Goed voor jou & goed voor jouw omgeving.

ʜᴏᴇ ᴡᴇʀᴋᴛ ᴅᴇ ᴀᴄᴛɪᴇ?
Alle leden van de Rabobank kunnen van 28 februari tot en met 31 maart 2022 stemmen op v.v.Hellendoorn!
Stemmen kan via: https://www.rabobank.nl/leden/maatschappelijke-gebouwen

In de week van 18 april worden de stemmen geteld en de winnaars bekend gemaakt!

ᴅᴏᴇʟ ᴠ.ᴠ.ʜᴇʟʟᴇɴᴅᴏᴏʀɴ
De plannen voor een groot renovatie traject van onze kleedkamers is inmiddels werkelijkheid geworden en zal mei a.s. van start gaan.
Hierbij is vanaf het begin duurzaamheid een belangrijk topic geweest in de vorm van hergebruik materialen, isoleren en uiteraard duurzame installatietechniek. Zonnepanelen zullen hierbij zeker niet misstaan. Een volledig duurzaam pakket, daar gaan we voor bij v.v. Hellendoorn!

Wij willen iedereen bedanken voor het stemmen!
stem_jij_op_ons.png