Medewerkersavond wordt verplaatst

14 november 2018 22:30

De medewerkersavond van dit seizoen wordt verplaatst naar vrijdag 1 februari 2019.
Reden daarvoor is dat de medewerkersavond op dezelfde avond gepland stond met een wedstrijdronde van de 35 plus competitie.
We kwamen daar pas een aantal weken geleden achter. We hebben samen met de leiders van 35 plus geprobeerd de wedstrijdronde te verzetten of een datum te ruilen met een andere vereniging, maar dat is helaas niet gelukt.

We vinden het belangrijk dat de vrijwilligers van v.v. Hellendoorn die onderdeel uitmaken van de 35 plus competitie ook in de gelegenheid worden gesteld aanwezig te zijn op de medewerkersavond.

Daarnaast willen we een gastvrije vereniging zijn voor de andere deelnemende voetbalvereniging. Het cancelen van de 35 plus competitie is daarom voor ons ook geen optie.

Bovenstaande heeft gemaakt dat we het besluit hebben genomen de medewerkersavond te verplaatsen en gastvrij te zijn voor de 35 plus competitie.

We hopen op jullie begrip hiervoor en zien jullie voor de medewerkersavond graag op vrijdag 1 februari 2019

Bestuur v.v. Hellendoorn