Zat: Oranje Nassau 1 - v.v. Hellendoorn 1

26 november 2021 16:45

Aankomende zaterdag speelt ons eerste elftal een uitwedstrijd in Almelo. Tegenstander deze middag is Oranje Nassau 1 uit Almelo.

Oranje Nassau 1 staat momenteel op een 2de plaatst met 20 punten uit 8 wedstrijden. Afgelopen zaterdag wisten de mannen uit Almelo met 0-2 te winnen bij koploper RKSV De Zweef 1.

Voor v.v. Hellendoorn 1 is het alweer een tijdje terug dat het een wedstrijd heeft gespeeld. Door diverse redenen gingen de afgelopen wedstrijden niet door (competitie SVVN en beker Gazelle). De laatste competitiewedstrijd werd met 7-0 gewonnen van Voorwaarts V. 1.

Ons eerste elftal moet het helaas zonder supporters doen. Helaas mogen er geen toeschouwers aanwezig zijn bij de wedstrijd. Via sociale media kanalen houden we u graag op de hoogte!