Lid van verdienste v.v. Hellendoorn

20 november 2021 10:00

Tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op 12 november 2021, zijn Willem Achterkamp en Martijn Hegeman benoemd tot lid van verdienste van v.v. Hellendoorn. Dit als blijk van waardering voor hun jarenlange inzet voor de vereniging. Beide benoemingen werden bekrachtigd door een luid applaus!

Willem Achterkamp

Willem was altijd al bekend met onze vereniging, maar bij aanvang van de jeugdcombinatie van onze vereniging is hij door Gerard ter Horst benaderd voor het uitvoeren van werkzaamheden bij v.v. Hellendoorn.

En dat heeft hij gedaan.....en hoe! Sinds die tijd is Willem elke dag op het sportpark te vinden en verricht hij ontzettend veel werk voor de vereniging. Elke keer opnieuw. Denk daarbij ook aan het hekwerk dat hij rondom het sportpark heeft gezet. In zijn eentje, want Willem werkt graag alleen.

Willem heeft ook jarenlang de kleedkamers schoongemaakt, onderhoudswerkzaamheden verricht en de bomen op het sportpark gesnoeid.

Elke dag checkt hij de kantine en doet hij de veldverlichting aan en uit bij trainingen en wedstrijden.

En je komt er pas achter als iemand wegvalt, wat diegene allemaal doet voor de club. En juist dat was een aantal jaren geleden het geval toen zijn gezondheid hem in de steek liet. Gelukkig is hij weer opgeknapt en weer dagelijks op ons sportpark te vinden. We willen en kunnen hem niet missen!

Vanwege zijn grote inzet voor onze vereniging is Willem voorgedragen en gekozen als lid van verdienste van onze vereniging.
willem.jpg

Martijn Hegeman

Martijn neemt na ruim 10 jaar afscheid van het bestuur van onze vereniging.

Martijn is begonnen bij het jeugdbestuur. In zijn periode als voorzitter van het jeugdbestuur zijn grote stappen gemaakt in de professionalisering van de jeugdafdeling. Dit was vlak na de fusie van Vesos en SOS. Het was belangrijk een goede organisatie op te zetten. Martijns kracht was (en is) dat hij anderen veel ruimte gaf in hun wensen en ambities. Na zijn periode in het jeugdbestuur is Martijn lid geweest van het hoofdbestuur (waarvan vele jaren in de rol van vicevoorzitter). Martijn was altijd bedachtzaam, in staat om gezond tegengeluid te laten horen en support te geven waar nodig. Dat zijn kwaliteiten die erg belangrijk zijn in het bestuur en dat hebben wij altijd enorm gewaardeerd.

Maar zoals hij zelf aangeeft, er is een tijd van komen en een tijd van gaan....

Vanwege de grote bijdrage aan de vereniging en het opzetten van de organisatie in de periode na de fusie, is Martijn voorgedragen en gekozen als lid van verdienste van onze vereniging.

DSC_0055.JPG

Met sportieve groet,