Ereleden v.v. Hellendoorn

19 november 2021 20:15

Tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op 12 november 2021, zijn Johan Geuzendam en Jos Filart (postuum) benoemd tot ereleden van v.v. Hellendoorn. Dit als blijk van waardering voor hun jarenlange inzet voor de vereniging. Beide voordrachten werden door de aanwezigen op de ALV met luid applaus bekrachtigd.

Johan Geuzendam

Onlangs heeft Johan te kennen gegeven dat hij stopt met zijn vrijwilligerswerk voor de vereniging. Dat betekent echt het einde van een tijdperk. Johan is namelijk het grootste deel van zijn leven als vrijwilliger aan onze vereniging verbonden geweest. Bij s.v. SOS is hij onder meer 8 jaar bestuurslid geweest en vervolgens nog 6 jaar voorzitter. Daarvoor is hij in 1999 gehuldigd als lid van verdienste. De gehele accommodatie (kleedkamers en kantine) speelde een prominente rol bij zijn vrijwilligerswerk. Vanaf 2002-2003 was hij betrokken bij de Stichting Kleedkamerbeheer en al sinds de oprichting van de ABC commissie had Johan zitting in deze commissie. Vele werkzaamheden heeft hij verricht. En als beheerder/huismeester kon altijd een beroep op hem worden gedaan. Al die jaren was hij bijna dagelijks op het sportpark te vinden. Was er iets kapot? Johan zorgde ervoor dat het gemaakt werd.

Johan is nu 80 jaar. Het einde van zijn vrijwilligerswerk is daar. Het is mooi geweest, en dat is het ook. Maar niet ongemerkt!

Vanwege de grote bijdrage aan de vereniging is Johan voorgedragen en gekozen als erelid van onze vereniging.
DSC_0056.JPG

Jos Filart

De voordracht van Jos Filart voor postume benoeming tot erelid is geen verrassing. In juni van dit jaar heeft hierover een mooi stuk op de site gestaan.

Jos heeft 50 jaar vrijwilligerswerk gedaan voor onze vereniging. Bijna dagelijks was hij hiervoor in touw. In nagenoeg alle commissies heeft hij zitting gehad. Onder meer is hij 8 jaar bestuurslid geweest van s.v. SOS. Het langst was hij verbonden aan de kantinecommissie.

In 1985 is Jos uitgeroepen tot sportman van het jaar. En de KNVB heeft hem in 1991 de bronzen KNVB speld uitgereikt.

Vanwege zijn verdienste voor de vereniging is Jos in 1996 al benoemd tot lid van verdienste.

Op de dag voor zijn 65e verjaardag (18 juni) zijn we bij Jos thuis geweest. Hij was toen erg ziek en zijn gezondheid was broos. We zijn blij dat we Jos toen nog, bij leven, hebben kunnen laten weten hoe dankbaar we zijn voor zijn goede werk voor v.v. Hellendoorn.

Vanwege de grote bijdrage aan de vereniging is Jos voorgedragen en gekozen als erelid van onze vereniging.
6745381f-0352-4389-8c35-877ddea506c5.jpg