Huldiging jubilarissen Algemene Ledenvergadering 2021

19 november 2021 13:45

Tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering 2021 van v.v. Hellendoorn heeft de vereniging haar jubilarissen gehuldigd. Alle aanwezige jubilarissen ontvingen een aandenken vanuit de vereniging en een bos bloemen. De jubilarissen die niet aanwezig konden zijn, zijn thuis bezocht

Er waren drie leden die 25 jaar lid zijn van de vereniging: Matthijs Verschuur, Anne Schoemaker en Patrick Broeks.
DSC_0048.JPG

Drie leden werden gehuldigd voor hun 40-jarig jubileum bij de vereniging: Martijn Hegeman, Jan Voskus en Henk Konkélaar.
DSC_0049.JPG

Daarnaast waren er zes leden die maar liefst 50 jaar lid zijn van v.v. Hellendoorn: Harry Ruiter, Harry Thijs, Alfons Raamsteeboers, Bertus Weijermars, Luc Phijffers en Ron Brandwacht.
DSC_0050.JPG

Vervolgens zijn we trots om te melden dat Anton Zwijnenberg 60 jaar lid is van onze vereniging. Anton kon niet bij de huldiging aanwezig zijn, maar hij is thuis bezocht waar de attenties aan hem zijn overhandigd.
63d2e851-a062-45a5-b671-53e7a59988ba.JPG

Tenslotte hadden we de eer om Henk Heetkamp te huldigen met zijn 70-jarig jubileum. Wat bijzonder om 70 jaar lid te zijn van de vereniging! Binnenkort komen we in de rubriek ‘vanaf de middenstip’ uitgebreid terug op deze mooie mijlpaal.
DSC_0052.JPG

Alle jubilarissen werden in het zonnetje gezet en ontvingen de attenties namens de vereniging. We hopen dat ze nog jarenlang lid mogen zijn van en betrokken blijven bij onze vereniging.

Met vriendelijke groet,