Hoofdsponsor Olthof schenkt € 50.000 ten behoeve van financiering kleedkamers.

18 november 2021 11:30

Tijdens de algemene ledenvergadering van afgelopen vrijdag werden de leden enorm verrast. Niels Alferink van de sponsorcommissie kwam naar voren om namens hoofdsponsor Olthof dak-,wand- en gevelbeplating een cheque van maar liefst 50.000 euro aan de vereniging te overhandigen. Dit bedrag wordt geschonken ten behoeve van de verbouwing van de kleedkamers.

v.v. Hellendoorn heeft een fantastische hoofdsponsor in Olthof dak-,wand- en gevelbeplating. Iets dat we al vele jaren weten, want als er iets voor de vereniging moet gebeuren dan kun je altijd rekenen op de familie Olthof. v.v. Hellendoorn is erg blij en dankbaar voor deze bijzonder mooie schenking. En we zijn supertrots dat we een hoofdsponsor hebben die zo betrokken is bij de club.

Het geld wordt gebruikt voor het verbouwen van de kleedkamers. Op de vergadering van afgelopen vrijdag gingen de leden akkoord met het plan dat werd gepresenteerd. De verwachting is dat mei volgend jaar begonnen kan worden met de verbouwing, zodat bij de start van het nieuwe seizoen weer gebruik kan worden gemaakt van de kleedkamers.

Bij de opening van het verbouwde kleedkamergebouw zullen we nog eens goed stilstaan bij deze fantastische schenking.

Namens v.v. Hellendoorn

Lorenz Kok