19:45uur: Algemene Ledenvergadering

12 november 2021 9:15

Beste leden,

Zoals jullie ongetwijfeld weten, is er vandaag, i.v.m. de oplopende coronabesmettingen, om 19.00 uur een persconferentie. Om iedereen gelegenheid te geven de persconferentie te zien, start de Algemene Ledenvergadering om 19.45 uur i.p.v. 19.30 uur. (Inloop vanaf 19.30 uur).

Voor de volledigheid wijzen wij nog even op het volgende. Bij binnenkomst zal er, conform de overheidsrichtlijn, een check op de coronapas worden uitgevoerd. Tevens worden de zitplaatsen op 1,5 meter gepositioneerd. Daarnaast vragen wij u om thuis te blijven als u klachten heeft.

We gaan ervanuit dat we op deze manier een goede Algemene Ledenvergadering kunnen houden.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur,