Uitnodiging en agenda: Algemene Ledenvergadering 2021

30 oktober 2021 15:00

Beste leden van v.v. Hellendoorn,

Graag nodigen wij jullie via deze weg uit voor de Algemene Ledenvergadering van v.v. Hellendoorn op vrijdag 12 november 2021, aanvang 19.30 uur.

De ledenvergadering vindt weer als vanouds plaats in ons clubgebouw.

Agenda Algemene Ledenvergadering:

1. Opening.
  2. Mededelingen van het bestuur.
  3. Vaststelling notulen Algemene Leden Vergadering 2020.
  4. Jaarverslag van het bestuur 2020-2021.
  5. Financieel jaarverslag van het afgelopen boekjaar 2020-2021.
  6. Bevindingen accountant en kascommissie.
  7. Vooruitblik huidig seizoen.
  8. Begroting 2021 – 2022.
    9. Bestuursvoorstellen.
  9. Huldiging jubilarissen
    11.Bestuursverkiezing;

Aftredend en niet herkiesbaar:

• Martijn Hegeman

Voordracht door het bestuur tot toetreding :

• Thomas Eilders
  • Marcel Veldman
  • Rikjan Schuttevaar

1. Rondvraag en sluiting.

Aanvullend:

Als gevolg van het verenigingsrecht, vastgelegd in de statuten van v.v. Hellendoorn, is ieder lid van v.v. Hellendoorn uitgenodigd voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

De notulen van de vorige algemene leden vergadering 2020 er het jaarverslag van het bestuur 2020- 2021 zijn vanaf 7 dagen voor aanvang van de vergadering op te vragen bij het bestuur. Tevens zorgen wij ervoor dat alle leden die zich aanmelden voor de ledenvergadering de notulen toegestuurd krijgen.

Mailadres bestuur: [email protected]

Het financiële jaarverslag van de vereniging ligt op 11 november a.s. vanaf 19.00 uur tot 20.00 uur alvast ter inzage in de bestuurskamer. Eenieder is welkom om dit financiële jaarverslag in te zien.

Toelichting agendapunt 11:

Bestuursverkiezing: (tegen)kandidaten kunnen door tenminste drie leden schriftelijk kandidaat worden gesteld, voorzien van een eveneens schriftelijke bereidverklaring van de kandidaat. Eén en ander dient ten minste twee dagen voorafgaande de Algemene ledenvergadering te worden ingediend bij de voorzitter.

Het bestuur zal de bestuurssamenstelling tijdens de vergadering toelichten.

Coronamaatregelen:

De Algemene Ledenvergadering kan weer in ons clubgebouw plaatsvinden. Dat alles met inachtneming van de op dat moment geldende voorschriften in het kader van de corona maatregelen. Om rekening te kunnen houden met de getoonde belangstelling vragen wij iedereen zich vooraf aan te melden via het mailadres van het bestuur: [email protected]

Ten slotte:

Mochten er op voorhand vragen zijn over de Algemene Ledenvergadering, neem dan contact op met het bestuur via [email protected] of persoonlijk met Inge Claassen of Lorenz Kok.

Met vriendelijke groet,

Namens bestuur v.v. Hellendoorn