Zet je licht aan, daar kun je mee thuis komen!

27 oktober 2021 9:00

We zijn gelukkig weer lekker aan het voetballen, maar het wordt weer eerder donker.

We willen onze leden en hun ouders met klem verzoeken om de fietsverlichting goed na te kijken zodat onze leden ook op de donkere trainingsavonden tijdens de wintermaanden veilig naar het sportpark en naar huis kunnen fietsen!

Dus aan alle verkeersdeelnemers van en naar sportpark v.v. Hellendoorn : Houd je aan de verkeersregels en laat je zien!

Vraag je elke keer af of je goed zichtbaar bent: Is je (fiets)verlichting in orde? Draag eventueel extra een lichtgevend hesje.

En aan al het gemotoriseerd verkeer: Denk aan je snelheid en de overige verkeersdeelnemers.