Gezamenlijke seizoensaftrap – zaterdag 21 augustus

29 juli 2021 8:00

Momenteel genieten velen van ons van hun welverdiende vakantie. De eerste gezamenlijke activiteit binnen onze vereniging is de Gezamenlijke seizoensaftrap welke gepland staat voor zaterdag 21 augustus.

Voor de jeugd onder 7 t/m onder 13 wordt er ’s ochtends een voetbalochtend georganiseerd door de spelers en begeleiding van ons eerste elftal. Voor de junioren worden er oefenwedstrijden georganiseerd. Heren 1, 2 en Vr1 spelen een oefenwedstrijd. Alle overige seniorenteams spelen ‘s middags een onderlinge wedstrijd.

09:00 – 10:30               Voetbalochtend O7 t/m O10

11:00 – 12:30                Voetbalochtend O11 t/m O13

12.30 – 14.15                Hellendoorn 4 – Hellendoorn 6

14:30 – 16:15 :               Hellendoorn 1 – PH Almelo 1

Hellendoorn 3 – Hellendoorn Zondag 2

Hellendoorn 5 – Hellendoorn Zondag 3

Hellendoorn Vr2 – Hellendoorn Vr3

Training 35+

Hellendoorn Vr25 +1 – Hellendoorn Vr25 +2

14:45– 16:30                   Hellendoorn Vr2 – Hellendoorn Vr3

Wedstrijdprogramma voor juniorenteams volgt binnenkort. We hopen deze dag nog wat extra leuk aan te kleden maar zijn hiervan afhankelijk van de beperkende maatregelen rondom het Corona virus. Verdere informatie volgt op 14 augustus. Noteer de datum dus alvast in je agenda! We zien je graag op de seizoensaftrap.

Fijne vakantie!