Supporters, welkom terug!!

25 juni 2021 15:00

Eindelijk...... De cijfers van het aantal Corona besmettingen dalen nu snel. Mede daarom zijn vanaf zaterdag 26 juni alle deuren open, waarbij de 1,5 meter afstand de allesbepalende norm blijft.

Voor ons betekent die dat alle teams vanaf zaterdag 26 juni weer wedstrijden mogen voetballen. Tevens is publiek weer toegestaan bij wedstrijden en trainingen. Ouders- en verzorgers kunnen dus eindelijk weer eens bij de training van hun kind kijken! Dit alles met inachtneming van de 1,5 meter afstand.

Ons eerste elftal speelt op donderdag 1 juli een oefenwedstrijd tegen SV Rijssen. De wedstrijd begint om 20.15 uur op sportpark De Voordam. Iedereen is van harte welkom om ons eerste elftal weer eens te zien voetballen en na afloop een drankje te drinken in de kantine.

De komende zaterdag er ook nog enkele wedstrijden door de jeugdteams worden gespeeld; Het programma wordt wekelijks gepubliceerd op de website.

Zoals bekend is de kantine inmiddels ook weer op enkele dagen geopend. Tot week 33 is de kantine op de volgende dagen geopend:

• Woensdag van 19.00 tot 23.00 uur
  • Donderdag van 19.00 tot 23.00 uur
  • Zaterdag van 15.30 tot 19.00 uur
  • Zondag van 09.00 tot 13.00 uur

Wij nodigen iedereen van harte uit om weer eens een kopje koffie te drinken of een drankje te doen in ons clubhuis. Het kantinepersoneel staat voor jullie klaar!

Graag willen wij iedereen vragen de maatregelen tegen verspreiding van het Coronavirus goed op te volgen, zodat iedereen op een veilige manier gebruik kan maken van de kantine.

Bestuur v.v. Hellendoorn