Bestuurswisseling binnen het jeugdbestuur v.v. Hellendoorn

2 juni 2021 21:30

Hierbij willen wij je op de hoogte brengen van de wijzigingen die plaatsvinden binnen het jeugdbestuur.

Afscheid van Stephan, Ton en Henk-Jan

Drie bestuursleden, Stephan Schoot Uiterkamp, Ton Pijs en Henk- Jan Broekhuis gaan het jeugdbestuur verlaten, we willen hen dan ook graag bedanken voor hun energie, tijd en enthousiasme die ze hebben gegeven voor de jeugd van v.v. Hellendoorn. De spelers, ouders en vrijwilligers hebben altijd op hen kunnen rekenen.

Henk-Jan was vanaf het begin één van de kartrekkers in het ontwikkelen van het alcohol en drugs beleid binnen onze vereniging. Samen met Ton hebben zij zich de afgelopen jaren bezig gehouden met het uitrollen van dit beleid binnen de jeugd. Ton was actief betrokken bij de jaarlijkse informatieavond hiervoor. Elk jaar is er een activiteit voor de jeugdvrijwilligers, hier zette Henk-Jan zich altijd graag voor in.

Stephan is vanaf 2017 voorzitter van het jeugdbestuur geweest en was daarvoor al ruim drie jaar lid van het jeugdbestuur. Stephan heeft naast zijn verantwoording voor een lichting ook actief bijgedragen aan het door ontwikkelen van het jeugdbestuur. Vanuit zijn leidinggevende dagelijkse functie was hij in het jeugdbestuur ook de juiste man op de juiste plek. Enorm betrokken, en altijd met heel veel inzet, was hij een stimulerende kracht binnen het jeugdbestuur. Hij heeft veel betekend voor onze jeugdafdeling.

Alle drie hebben zij door hun betrokkenheid bijgedragen aan het door ontwikkelen van het jeugdbestuur en ons gebracht tot waar we nu staan. Als vertegenwoordigers van het jeugdbestuur en contactpersoon voor de jeugd waren zij alle drie vaak langs de velden te zien en hadden zij veel contact met ouders, spelers en leiders.

Langs deze weg willen wij Stephan, Ton en Henk-Jan dan ook heel hartelijk bedanken voor hun altijd gedreven, professionele, jarenlange inzet voor onze jeugdafdeling. Wij hopen dat zij ook in de toekomst de verbinding blijven houden met v.v. Hellendoorn.

Toetreding

Naast de vertrekkende personen willen we ook graag Ilse Gerrits, Robbert Flim en Inge Hendriks verwelkomen als nieuwe leden van het jeugdbestuur. Zij willen zich graag in gaan zetten voor de jeugd van v.v. Hellendoorn en wij wensen hun veel succes en plezier toe en een fijne betrokken tijd bij het jeugdbestuur.

Rolverdeling

Door de wijzigingen in de bezetting vinden er ook enkele wijzigingen plaats ten aanzien van de rolverdeling.

Petra Dijkstra neemt de voorzittersrol van Stephan over en is tevens lid van het hoofdbestuur.

• Contactpersoon F-league, JO7, JO8 en JO9 - Robbert Flim
  • Contactpersoon MO10 - MO11 en MO13 - Ilse Gerrits
  • Contactpersoon JO10 - JO11 - Roel Wagenmans
  • Contactpersoon JO12, JO13 – JO15 - Rikjan Schuttevaar