Mixtoernooi v.v. Hellendoorn – Nationale voetbaldag

28 mei 2021 9:30

De KNVB initieert op zaterdag 12 juni een Nationale Voetbaldag. Na een pittig jaar staan op deze dag voetbalverenigingen schouder aan schouder. We laten zien wie we zijn door een activiteit te organiseren voor iedereen uit de buurt. Leden én niet-leden én coronaproof.

Als v.v. Hellendoorn gaan we deze dag invullen met een Mixtoernooi voor de jeugd O7 t/m O15. Het toernooi is gebaseerd op het concept van de Europa League/Champions League. Binnen de verschillende lichtingen zullen spelers en speelsters worden gehusseld en zullen er nieuwe teams worden gevormd, waarna de verschillende teams zullen strijden voor een finaleplaats en uiteindelijk voor de winst.

Per lichting wordt er een toernooi georganiseerd waarin alle teams worden gemixt in verschillende kleinere teams. Er wordt gespeeld in de volgende tijdvakken:

- O7/O8/O9 8:45-10:00

- O10/O11 8:45-10:00

- 07/08/09/010/011 Gezamenlijke activiteit vanuit Nationale Voetbaldag *

- O13 10:30-12:00

- O15 12:15-13:45

* De gezamenlijke activiteit voor O7 t/m O11 is om circa 10.15 uur afgelopen.

Mixtoernooi met huidige leeftijdsgroepen

Zoals bekend zullen we vanaf 7 juni gaan trainen met de nieuwe teams. Belangrijk om te weten is dat het Mixtoernooi nog eenmalig wordt gespeeld met de huidige leeftijdsgroepen.

Voorbeeld: Een speelster die nu nog in MO13 speelt en volgend seizoen op basis van leeftijd in MO15 hoort te spelen zal met het mixtoernooi dus nog met MO13 mee spelen.

Aanmelden

Jongens en meisjes die al bij v.v. Hellendoorn voetballen kunnen zich bij hun teamleider opgeven voor deelname aan dit mixtoernooi. Opgave is mogelijk tot woensdag 2 juni.

Niet leden kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar [email protected]

In de verdere organisatie en verloop van dit mixtoernooi worden de door de overheid afgegeven richtlijnen om verspreiding van het Corona virus tegen te gaan nauwlettend opgevolgd. Het is belangrijk dat alle spelers en speelsters na afloop van het toernooi direct naar huis gaan en niet op het sportpark blijven hangen. Het actuele Corona protocol van v.v. Hellendoorn is te vinden op onze website.

Ben jij uiteindelijk degene die met jouw team aan het einde van het toernooi als winnaar naar huis gaat? Meld je nu aan via jouw trainer/leider en mis dit toffe toernooi niet!

thumbnail_Poster_Mixtoernooi_VVH_-_Nationale_Voetbaldag.jpg