'Bingooooooo'! Winteractiviteit JAC

11 januari 2021 10:15

‘Bingooooo’!
Ieder jaar organiseren we ‘het JAC’ een winteractiviteit voor de jeugdleden van v.v. Hellendoorn. De winteractiviteit voor dit jaar stond gepland op zaterdag 9 januari. Echter hebben we, door de corona-maatregelen, dit jaar de beslissing moeten nemen deze winteractiviteiten te annuleren.

Dat we deze beslissing hebben moeten nemen, vinden wij erg vervelend. De afgelopen periode was al een vreemde en saaie periode. Gelukkig mag er weer getraind worden, maar wanneer er weer wedstrijden gespeeld mogen worden is ook maar afwachten. Om deze saaie, voetballoze periode toch wat leuker te maken, organiseren wij speciaal voor al onze jeugdleden:

De online v.v. Hellendoorn ‘Bingooooo’.
Een bingo op je beeldscherm, live vanuit de kantine, met fantastische prijzen en dat allemaal op zaterdagmiddag 23 januari van 15.30 tot 18.00 uur.

Aanmelden:
Mail naar [email protected] om je aan te melden voor de ‘Bingooooo’. Vermeld in deze mail je voor- en achternaam en het team waar je in speelt. Nadat je aanmelding verwerkt is ontvang je per mail een bevestiging. Overige informatie over de ‘Bingooooo’ ontvang je in de week voorafgaand aan deze geweldige online activiteit.

bingo.jpg