3 nov: Betaaldag Heracles - Feyenoord

1 november 2018 15:30

Aanstaande zaterdag 3 november dient er betaald te worden voor onze winteractiviteit: Heracles - Feyenoord. Het JAC is tussen 09:00 - 12:00 aanwezig in de kantine van v.v.Hellendoorn. Graag het bedrag gepast betalen.

Leden die mee gaan ontvangen na betaling een brief met een lotnummer. Het lotnummer bevestigd aan deze brief is gekoppeld aan de bus-indeling. Bewaar deze brief en het lotnummer dus goed.

Overige informatie:
  1. We vertrekken op zondag 11 november om 14:45uur. Iedereen wordt i.v.m. de verkeersveiligheid geacht op de fiets naar de kantine te komen en niet via de Kasteelstraat te fietsen!
  2. Bij de kantine wordt door de organisatie aangegeven wanneer je naar de bussen, die geparkeerd staan aan de Kasteelstraat, mag lopen. Het lotnummer bevestigd aan deze brief is gekoppeld aan de bus-indeling (bewaar deze brief en het lotnummer dus goed).
  3. In de bus krijg je van de organisatie een wedstrijdkaart en krijgen alle spelers onder de 13 een polsbandje voorzien van een telefoonnummer.
  4. Aangekomen in Almelo worden de instructies van de organisatie en de stewards van Heracles opgevolgd.
  5. Na afloop van de wedstrijd wordt iedereen verzocht in het stadion te blijven.
  6. Om 19:00 uur verzamelen we bij uitgang 3 van het stadion, om vanaf daar gezamenlijk naar de bussen te lopen. Neem vervolgens plaats in dezelfde bus als de heenweg. Dit is belangrijk om te kunnen controleren of iedereen aanwezig is.
  7. Bij aankomst in Hellendoorn loopt iedereen vanaf de Kasteelstraat terug naar de kantine.
  8. Bij terugkomst is er tot 21.00 uur de mogelijkheid om na te praten in de kantine van v.v. Hellendoorn.

Tijdlijn:

14.30uur              Verzamelen bij de kantine van v.v. Hellendoorn

14.45 uur             Vertrek van de bussen vanaf de Kasteelstraat

16.45 uur             Aanvang wedstrijd Heracles Almelo – Feyenoord

19.00 uur             Vertrek vanaf stadion (uitgang 3) naar de bussen.

19.15uur              Vertrek uit Almelo naar Hellendoorn

19.45 uur             Verwachte aankomsttijd in Hellendoorn

Overige informatie:

- Kom zoveel mogelijk in v.v. Hellendoorn kleding. Het dragen van het v.v. Hellendoorn trainingspak is toegestaan!

- Op verzoek van Heracles is het niet toegestaan kleding of fan artikelen van Feyenoord te dragen of bij je te hebben.

-  Volg tijdens deze winteractiviteit ten allen tijde de instructies van de organisatie, de verkeersregelaars en de stewards van Heracles.

-  Het is toegestaan om eten en drinken mee te nemen voor in de bus. Dit mag echter niet mee het stadion in. Het advies is om voor de tijd goed te eten.

- Deponeer het afval in de bus in de daarvoor bestemde zakjes, laat de bus bij het verlaten netjes en schoon achter!

We hebben er erg veel zin aan!

Jeugd Activiteiten Commissie (JAC)