Fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2021!

23 december 2020 19:00

Beste leden, vrijwilligers, sponsoren en ouders,

Het jaar 2020 zullen we niet gauw vergeten. Wat begon als een jaar zoals alle anderen jaren, eindigt op een manier die we niet voor mogelijk hielden.
Er gelden strenge maatregelen en ons clubgebouw is nog wederom gesloten.
Voor de senioren was en is er bijna niets mogelijk op voetbalgebied. Wel is het heel fijn dat onze jeugdleden nog mogen trainen en onderlinge wedstrijden kunnen spelen.

We missen het oude normaal; langs de lijn staan bij je favoriete team of bij je (klein)kind, gezellig napraten in de kantine of de talloze activiteiten die niet zijn doorgegaan. Juist door deze op het oog kleine dingen voelen we ons verbonden met de club.

Maar achter de schermen zitten we niet stil. Vele vrijwilligers zetten zich in voor onze vereniging om te doen wat nodig is en dat wat wel mag op creatieve wijze mogelijk te maken. Het bestuur waardeert dit enorm!

Wij moeten nog even geduld hebben, maar er is uitzicht op betere tijden. Hopelijk brengt 2021 ons snel weer datgene wat v.v. Hellendoorn voor ons betekent. Voor de één is dat het spelen van een mooi potje voetbal, voor de ander gezellig een kopje koffiedrinken in de kantine.

Laten we de hoop uitspreken dat we elkaar in de loop van het nieuwe jaar in goede gezondheid weer kunnen treffen ons sportpark!

Het bestuur wenst iedereen fijne kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2021!

Hartelijke groeten,

Bestuur v.v. Hellendoorn