Vacature v.v. Hellendoorn MO17-1

22 december 2020 11:30

v.v. Hellendoorn is voor het seizoen 2021-2022 op zoek naar een nieuwe trainer voor v.v. Hellendoorn MO17-1. Onze vereniging is een jonge ambitieuze voetbalvereniging waarin dames en meiden voetbal volledig is geïntegreerd binnen de vereniging. De vereniging heeft circa 900 leden waarvan bijna 200 meisjes / dames. De afgelopen periode zijn er, in samenwerking met de KNVB, diverse activiteiten ontplooit om op sportief niveau kwalitatieve stappen te maken in de verdere ontwikkeling van het meisjes- en damesvoetbal binnen de vereniging.

Er wordt gezocht naar een trainer die aansluit op de volgende profielschets:

• Wens in bezit diploma UEFA C / TC-III
  • Communiceert duidelijk, direct en respectvol
  • Heeft een duidelijke visie op voetbal en confirmeert zich aan het voetbalplan van v.v. Hellendoorn
  • Werkt op een positieve en proactieve manier samen met o.a. de begeleidingsstaf, (jeugd)selectietrainers en technische commissie
  • Is in staat om jeugdspelers tactisch en voetbaltechnisch verder te ontwikkelen
  • Heeft de elementen prestatie, beleving, winnen en voetballen met lef en plezier hoog in het vaandel staan.

Wij bieden:

• Een enthousiaste en leergierige spelersgroep
  • Uitstekende randvoorwaarden als accommodatie, materialen, medische ondersteuning en samenwerking met Mood Studio
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden
  • Beloning passend bij de functie, in nader overleg

Heb je interesse in deze functie, stuur dan je CV en motivatie naar: [email protected]

Voor eventuele vragen kan er contact worden opgenomen met Kim Dijkstra (06-18812407) of Anne Marije Heupink (06-22784887)