Invulling trainers seizoen 2021-2022

12 december 2020 8:45

Graag willen we jullie informeren over de stand van zaken wat betreft de invulling van trainers voor de verschillende selectieteams voor het seizoen 2021-2022

v.v. Hellendoorn 1
Bart Benneker is ook volgend seizoen de trainer van v.v. Hellendoorn heren 1. De samenwerking tussen Bart en voetbalvereniging Hellendoorn verloopt uitermate goed en tot ieders volle tevredenheid. Bart is bezig aan het derde seizoen als hoofdtrainer en volgt momenteel de opleiding UEFA A / TC-I. Naast zijn rol als hoofdtrainer zal Bart tevens een actieve rol krijgen in de verdere implementatie van het voetbalplan binnen de jeugdafdeling. Wij zijn er blij mee dat we het contract hebben verlengd.

Assistent trainer Hugo Kok heeft aangegeven volgend seizoen te stoppen in zijn huidige rol. Hij zal mogelijk verbonden blijven met de eerste selectie. Over de invulling wordt nog gesproken met Bart en de Technische Commissie.

Arjan Eshuis wordt komend seizoen assistent trainer bij v.v. Hellendoorn 1. Arjan is de opvolger van Hugo Kok. Arjan Eshuis is een bekend gezicht binnen onze vereniging. Arjan is momenteel trainer/coach van v.v. Hellendoorn JO19-1 en heeft te kennen gegeven zich graag verder te willen ontwikkelen als trainer bij de senioren.

v.v. Hellendoorn Vr1
André Stegehuis heeft zijn contract als trainer/coach van v.v. Hellendoorn Vr1 met een jaar verlengd. André is momenteel bezig aan zijn derde seizoen bij v.v. Hellendoorn Vr1 en traint daarnaast ook MO17-1. In de gevoerde gesprekken is gebleken dat alle betrokkenen zeer tevreden zijn over de huidige samenwerking. Over een mogelijke toekomstige rol van trainer MO17-1 wordt op een later moment gesproken. Wij hebben als streven op ieder team een vaste trainer aan te stellen die naast de trainingen ook op iedere zaterdag aanwezig kan zijn.

v.v. Hellendoorn 2
Ook bij v.v. Hellendoorn 2 blijft de trainerspositie ongewijzigd. Johnny Peeters blijft volgend seizoen de trainer van ons tweede elftal. Johnny is bezig aan zijn tweede seizoen bij heren 2 (zaterdag) van v.v. Hellendoorn. Zowel de Technische Commissie als de spelersgroep van heren 2 zijn zeer tevreden over de samenwerking en de betrokkenheid van Johnny met onze vereniging.

v.v. Hellendoorn JO19-1
Doordat Arjan Eshuis assistent trainer wordt bij v.v. Hellendoorn 1 zullen we voor JO19-1 actief op zoek gaan naar een nieuwe trainer welke voldoet onze profielschets. De vacature zal zowel intern als extern worden opengezet. Wij hebben alle vertrouwen voor JO19-1 een goede trainer te vinden.

v.v. Hellendoorn MO19-1
Alfons Legtenberg heeft het besluit genomen om na dit seizoen te stoppen als trainer coach van v.v. Hellendoorn MO19-1. We gaan op zoek naar een trainer voor MO19 en MO17. De vacatures worden intern en extern opengezet.

v.v. Hellendoorn JO17-1
Niek Huis in ’t Veld stopt aan het eind van het seizoen als trainer coach van v.v. Hellendoorn JO17-1. De belangrijkste reden hiervan is dat het voor Niek steeds lastiger is zijn huidige rol te combineren met zijn privéleven. Niek zal zeker actief blijven binnen onze vereniging. Hij zal keepertrainer blijven bij onze vereniging en de TC is in gesprek met Niek over een andere functie binnen onze vereniging.

Milan Kok wordt volgend seizoen de trainer coach van v.v. Hellendoorn JO17-1. Milan is al enkele jaren trainer bij v.v. Hellendoorn en is momenteel de trainer van JO13-1. Milan is momenteel bezig aan zijn opleiding UEFA C / TC-III. De stap van JO13 naar JO17 is volgens de Technische Commissie een prima stap in de ontwikkeling van Milan en zijn ambities.

v.v. Hellendoorn JO15-1
Wesley Peeters blijft volgend seizoen de trainer/coach van v.v. Hellendoorn JO15-1.  Wesley heeft dit team momenteel, voor het tweede seizoen, onder zijn hoede. Zowel v.v. Hellendoorn als Wesley zijn tevreden over de prettige samenwerking en de manier waarop Wesley zich ontwikkelt als trainer.

v.v. Hellendoorn JO13-1
Lars Huzen wordt volgend seizoen de trainer van v.v. Hellendoorn JO13-1 en daar zijn we superblij mee. Lars Huzen is een oude bekende. Hij heeft in het verleden samen met Jesse van den Berg en Huub Rensen een aantal jaren deze lichting onder zijn hoede gehad en zijn daarmee erg succesvol geweest.

v.v. Hellendoorn JO11-1
Maarten Kok blijft volgend seizoen de trainer coach van v.v. Hellendoorn JO11-1. Maarten heeft dit team momenteel ook onder zijn hoede. Als TC zijn we zeer tevreden over de ontwikkeling van Maarten en de manier waarop hij met de jongens samenwerkt. Maarten volgt momenteel de trainersopleiding UEFA C / TC-III.

Coordinator JO8 en JO9
Doordat de huidige coördinator Lars Huzen volgend seizoen trainer wordt van JO13-01 gaan wij op zoek naar een nieuwe voetbalcoördinator voor de jongste jeugd (O8 en O9).

Momenteel is de Technische Commissie druk bezig met de invulling van de trainers voor de meisjesteams en alle onderliggende teams. De voetbalcoördinatoren hebben met alle trainers (jong en oud) een voortgangsgesprek om te horen hoe de samenwerking verloopt en te horen waar kansen voor verbetering liggen. Daarnaast toetsen we de ambitie om een mogelijke trainersopleiding te volgen. Hiermee wil v.v. Hellendoorn investeren talentvolle jeugdtrainers om zichzelf verder te ontwikkelen. Dit alles met als doel het niveau van de afdeling voetbal te verhogen. De gesprekken met alle trainers zijn in volle gang met als doelstelling om eind mei alle teams te hebben voorzien van goede trainers.

Technische Commissie v.v. Hellendoorn