Dennis Pronk benoemd tot lid van verdienste v.v. Hellendoorn

24 november 2020 20:30

Tijdens de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op 20 november 2020, is Dennis Pronk is benoemd tot lid van verdienste van v.v. Hellendoorn. Dit als blijk van waardering voor zijn jarenlange belangeloze en tomeloze inzet voor de vereniging. De voordracht van Dennis werd door de Algemene Ledenvergadering met grote instemming bekrachtigd

Wie kent Dennis niet? Iedereen binnen v.v. Hellendoorn kent Dennis. Dennis is een grote stuwende kracht van v.v. Hellendoorn. Het liefst overigens op de achtergrond. Dennis doet al ruim 26 jaar vrijwilligerswerk, eerst als (keepers) trainer en leider actief op en rond het veld. Nu houdt Dennis zich al ruim 12 jaar bezig met de organisatorische kant van de vereniging. En wat Dennis doet, doet hij nauwgezet, gedegen en getrouw.

Dennis heeft een grote bijdrage gehad in de structuur van het jeugdbestuur en met name de niet voetbaltechnische kant van het jeugdvoetbal georganiseerd. Het vinden van trainers en leiders, het regelen van het materiaal, wedstrijdsecretariaat, scheidsrechters, teamindeling, een luisterend oor voor ouders en alle vrijwilligers etc.

Een aantal jaren later heeft Dennis samen met enkele andere vrijwilligers de technische commissie opgezet. Vandaag de dag uitgegroeid tot een professionele technische commissie, waarin elke lichting, meisjes en jongens, dames én heren, een coördinator heeft en goed wordt begeleid.

In 2016 is Dennis toegetreden tot het hoofdbestuur en behartigt hierin de voetbaltechnische zaken.

Bij v.v. Hellendoorn mogen we trots zijn op de wijze waarop de zaken zijn geregeld en daarin heeft Dennis een hele grote bijdrage gehad. Zonder Dennis hadden we het niet zo goed voor elkaar gehad.

Los van zijn kwaliteiten in de organisatie is Dennis Pronk een heel fijn en mooi mens om mee samen te werken. Als er al gedoe is, wordt dat opgelost met behoud van relatie. Altijd netjes, respectvol naar anderen binnen én buiten de vereniging. Want ook buiten de vereniging heeft Dennis een groot netwerk opgebouwd en vertegenwoordigt hij v.v. Hellendoorn op uitstekende wijze.

Vanwege zijn hele grote bijdrage in de structuur, organisatie, de goede naam van onze vereniging en de geboekte resultaten is Dennis benoemd als lid van verdienste van v.v. Hellendoorn.

Wij zijn dankbaar en trots op de geweldige inzet van Dennis voor onze vereniging en zijn dan ook verheugd dat de leden hebben ingestemd met zijn onderscheiding.

Met sportieve groet,

126924501_1593417640846033_8210318055523658842_o.jpg