Luxe zalm/wijn kerstactie v.v. Hellendoorn

30 oktober 2020 21:00

Het lijkt nog ver weg, maar voor we het weten is het december. Tijd om uw relaties en/ of uzelf te verwennen met een mooi kerst geschenk. Voetbalvereniging Hellendoorn heeft daarom een “Zalmaktie” opgezet.

Hoe werkt het?
v.v. Hellendoorn biedt u de mogelijkheid om luxe zalm/wijn-kerstpakketten te bestellen. In het assortiment o.a. een overheerlijke, traditioneel warm gerookte zalm van maar liefst 1,2 KG en een goede fles wijn. Als relatiegeschenk, cadeau of als lekkernij voor bij de feestdagen. Een origineel cadeau én u steunt daarmee onze vereniging.

Bestellen kan nu al! Dit kan via de webshop van v.v. Hellendoorn. Hier vindt u alle informatie en kunt u een keuze maken uit de verschillende luxe zalm/wijn-kerstpakketten die we bieden. U bestelt en betaalt in de webshop. klik HIER voor de webshop

Ophalen kan bij de kantine van v.v. Hellendoorn of Vishandel Zwaan in Nijverdal. Via de website laten we vooraf de vaste ophaalmomenten weten. Dit zal in de week voor Kerst zijn. In overleg kan dit natuurlijk ook eerder als u dat graag wilt.

Meer informatie?
Hebt u nog vragen of wilt u meer informatie over deze Zalmaktie? Neem een kijkje in de webshop van v.v. Hellendoorn of mail naar [email protected]

Met sportieve groet,

Sponsorcommissie v.v. Hellendoorn