Uitnodiging en agenda: Algemene Ledenvergadering 2020

26 oktober 2020 17:00

Beste leden van v.v. Hellendoorn,

Graag nodigen wij jullie via deze weg uit voor de Algemene Ledenvergadering van v.v. Hellendoorn op vrijdag 20 november 2020, aanvang 20.00 uur.
Helaas zijn wij genoodzaakt om deze Ledenvergadering in een andere vorm aan te bieden dan jullie gewend zijn. Door het Corona virus kunnen we niet met z’n allen bij elkaar komen in de kantine van v.v. Hellendoorn. Dit spijt ons oprecht, want het liefst lichten wij in een persoonlijke sfeer het vorige seizoen aan jullie toe.
Wij zijn echter van mening dat we een goed alternatief bieden middels een online Ledenvergadering.

We verzoeken alle leden die willen deelnemen aan de online Algemene Ledenvergadering zich vooraf aan te melden. Daarna zorgen wij ervoor dat deze leden een digitale uitnodiging met registratielink en uitleg ontvangen voor de online Algemene Ledenvergadering.

Aanmelden kan tot zondag 8 november a.s. via het mailadres van het bestuur.

Agenda Algemene Ledenvergadering:

1. Opening.
  2. Mededelingen van het bestuur.
  3. Vaststelling notulen Algemene Leden Vergadering 2019.
  4. Jaarverslag van het bestuur 2019-2020.
  5. Financieel jaarverslag van het afgelopen boekjaar 2019 – 2020.
  6. Bevindingen accountant, kascommissie en verkiezing kascommissie.
  7. Vooruitblik huidig seizoen.
  8. Begroting 2020 – 2021.
  9. Bestuursvoorstellen.
  10. Jubilarissen
  11. Bestuursverkiezing;

Aftredend en niet herkiesbaar:

• Tim Golstein

Voordracht door het bestuur tot toetreding

• Petra Dijkstra
  • Inge Claassen
  • Michel Hutterd
  • Hans Schutmaat

12. Rondvraag en sluiting.

Aanvullend:

Als gevolg van het verenigingsrecht, vastgelegd in de statuten van v.v. Hellendoorn, is ieder lid van v.v. Hellendoorn uitgenodigd voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

De notulen van de vorige algemene leden vergadering 2019, het jaarverslag van het

bestuur 2019- 2020 zijn vanaf 7 dagen voor aanvang van de vergadering op te vragen bij het bestuur. Tevens zorgen wij ervoor dat alle leden die zich aanmelden voor de ledenvergadering de notulen toegestuurd krijgen.

Mailadres bestuur: [email protected]

Het financiële jaarverslag van de vereniging ligt op 19 november a.s. vanaf 19.00 uur tot 20.00 uur alvast ter inzage in de bestuurskamer. Om dit in goede banen te leiden en coronaproof te organiseren verzoeken wij leden die gebruik willen maken van deze mogelijkheid zich vooraf te melden bij het bestuur.

Toelichting agendapunt 11:

Bestuursverkiezing: (tegen)kandidaten kunnen door tenminste drie leden schriftelijk kandidaat worden gesteld, voorzien van een eveneens schriftelijke bereidverklaring van de kandidaat. Eén en ander dient ten minste twee dagen voorafgaande de algemeen leden vergadering worden ingediend bij de voorzitter.

Ten slotte:

Wij zijn er ons terdege van bewust dat deze vorm van de Algemene Ledenvergadering wellicht niet voor alle leden even toegankelijk is vergeleken met de standaard Algemene Ledenvergadering. Mochten er vragen zijn over de online Algemene Ledenvergadering of meer informatie en/of ondersteuning is gewenst, neem dan contact op met het bestuur via [email protected] of via telefoon met Martijn Hegeman of Lorenz Kok.

Met vriendelijke groet,

Namens bestuur v.v. Hellendoorn