Algemene Ledenvergadering 2020

15 oktober 2020 20:45

Beste leden,

De Algemene Ledenvergadering vindt dit jaar plaats op vrijdag 20 november 2020, aanvang 20.00 uur. De vergadering zal dit jaar, vanwege de corona situatie en de maatregelen die het vraagt, op een andere wijze worden georganiseerd. In ieder geval vragen we alle belangstellende leden voor de Algemene Ledenvergadering voor zich vooraf aan te melden.

Om elkaar op een juiste wijze te informeren is het communiceren via email, naast onze website en social media, een belangrijk middel.

We beschikken echter niet over alle email adressen van leden en soms zijn deze emailadressen verouderd.

Wil jij via email op de hoogte worden gebracht, geef dan je (juiste) email adres door de ledenadministratie als dat niet het geval is.

[email protected]

Eind volgende week wordt de agenda, aanmeldprocedure voor leden en andere details over de Algemene Ledenvergadering op deze site geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Bestuur v.v. Hellendoorn