Corona update v.v. Hellendoorn – 13 oktober 2020

13 oktober 2020 20:15

Beste leden, supporters en belangstellenden,

Om verspreiding van het Corona virus tegen te gaan heeft het kabinet vanavond verscherpte maatregelen aangekondigd welke gevolgen heeft voor de voetbalsport.

Sporten is alleen nog beperkt mogelijk:

o Voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat sporten alleen mag op 1,5 meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan 4 personen.

o Voor kinderen tot 18 jaar is sporten in teamverband en wedstrijden onderling met teams van eigen club toegestaan.

o Naast de sportkantines zijn ook douches en kleedkamers gesloten.

De gevolgen van de genomen besluiten:

o De competities van zowel de senioren als jeugd worden voorlopig stilgelegd.

o Seniorenteams mogen niet meer trainen in groepsverband en geen wedstrijden meer spelen.

Toegang sportpark

Publiek langs de lijn is voorlopig niet toegestaan. Het sportpark is alleen toegankelijk voor spelers, trainers, leiders, kaderleden, bestuurders en toezichthouders in functie.

De komende dagen hebben het bestuur en de werkgroep Covid-19 overleg over praktische invulling van de aangescherpte maatregelen.

Bestuur v.v. Hellendoorn

Covid-19 werkgroep v.v. Hellendoorn