Er kan gestemd worden!

5 oktober 2020 10:00

Vanaf vandaag kan er gestemd worden voor de Rabo ClubSupport actie. De Rabobank stelt een mooi bedrag beschikbaar, wat verdeeld wordt onder deelnemende verenigingen. Hoe meer stemmen de vereniging ontvangt, hoe groter het te ontvangen bedrag. Het ingezamelde bedrag zal v.v. Hellendoorn gebruiken als bijdrage aan het verbouwproject van de kleedkamers.

Hoe werkt het?

• Log in via de Rabobank app of de website van de Rabobank.
  • Via ''zelf regelen'' en vervolgens ''mijn lidmaatschap'' kun je klikken op de Rabo ClubSupport en je stem uitbrengen.
  • Let op: je kan alleen stemmen als je naast klant ook lid bent van de Rabobank. Lid worden is gratis.

Dus log in en breng je stem uit, alvast bedankt voor het stemmen!

Rabo-ClubSupport-2020.png