Rabo ClubSupport – stemmen vanaf 5 oktober!

4 oktober 2020 17:15

Vanuit de Rabobank wordt er weer een mooi bedrag beschikbaar gesteld om te verdelen onder verschillende (sport) verenigingen. Ook v.v. Hellendoorn doet dit jaar weer mee. Het doel van de actie is om geld in te zamelen en zo een bijdrage te leveren aan het verbouwproject van de kleedkamers.

Stemmen kan vanaf maandag 5 oktober door in te loggen in de Rabobank app of via de Rabobank website. Via ‘’zelf regelen’’ en vervolgens ‘’Mijn lidmaatschap’’ kun je klikken op de Rabo ClubSupport en je stem uitbrengen.

Let op: om een stem uit te kunnen brengen moet je naast klant, ook lid zijn van de Rabobank. Dit is gratis. Dus wil je stemmen en ben je nog geen lid van de Rabobank, zorg dan dat je lid wordt. Ook dit kan geregeld worden via de Rabobank app of de website van de Rabobank.

Vanaf 5 oktober kan er gestemd worden. Hoe meer stemmen v.v. Hellendoorn ontvangt, hoe hoger het bedrag dat de Rabobank beschikbaar stelt.

We hopen weer veel stemmen te mogen ontvangen en zo een mooi bedrag op te halen voor de verbouw van onze kleedkamers!

rabobank.jpg