Zaterdag: v.v.Hellendoorn 1 - AJC'96

2 oktober 2020 11:45

v.v. Hellendoorn 1 speelt aankomende zaterdag een competitiewedstrijd tegen AJc'96 1 uit Losser! Een apart duel op Sportpark De Voordam, vanwege de nieuwe afgekondigd maatregelen vanuit de overheid is er helaas geen publiek toegestaan langs de lijn. We gaan jullie zeker op de hoogte houden via de verschillende media kanalen (Facebook, Twitter en Instagram). Volg je ons nog niet? Doe dat nog even.

Voor v.v.Hellendoorn 1 is dit de derde competitiewedstrijd. In de eerste wedstrijd werd er met ruime cijfers gewonnen van SVVN (5-1) en afgelopen zaterdag werd er met 2-2 gelijk gespeeld tegen wilhelminaschool 1. Hiermee staat v.v.Hellendoorn 1 op 3de plek.

Tegenstander AJC’96 1 is de competitie heel goed begonnen, met 6 punten uit 2 wedstrijden. De eerste competitiewedstrijd werd er met 2-4 gewonnen van DES 1 en afgelopen zaterdag wisten de mannen uit Losser met 3-2 te winnen van ASV’57. AJC’96 staat daarmee op een 2de plek op de ranglijst.

Een lastige wedstrijd dus voor ons eerste elftal. Benieuwd naar de wedstrijd ? Hou onze sociale media kanalen in de gaten.