Update COVID-19

28 september 2020 22:30

Beste leden, supporters en belangstellenden,

Naar aanleiding van de vanavond door het kabinet aangekondigde maatregelen is met ingang van dinsdag 29 september ons clubgebouw tot nader order gesloten.

- De trainingen en wedstrijden zullen vooralsnog gewoon doorgaan;
- Publiek langs de lijn is niet meer toegestaan bij trainingen en wedstrijden;
- Het sportpark is voorlopig alleen toegankelijk voor spelers, trainers, leiders, kaderleden,
bestuurders en toezichthouders in functie.

De komende dagen hebben het bestuur en Corona werkgroep overleg over praktische invulling op wedstrijddagen. We volgen hierin het advies van het RIVM, KNVB en de gemeente Hellendoorn.

Antwoorden op veel gestelde vragen zijn terug te vinden op de site van het Rijksoverheid:

Aanvullende informatie volgt z.s.m.

We hopen op het begrip van een ieder en hopen hiermee iedereen voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Pas goed op elkaar!!

Bestuur v.v. Hellendoorn