Zaterdag: OZC 1 - v.v.Hellendoorn 1

1 november 2018 12:15

Aankomende zaterdag speelt v.v.Hellendoorn 1 een uitwedstrijd tegen OZC 1 uit Ommen. Een belangrijke wedstrijd voor ons vlaggenschip. De wedstrijd op Sportpark Westbroek begint om 14:30uur. En staat onder leiding van Dhr F.W.H. Beser.

Tegenstander OZC 1 is na 6 competitiewedstrijden terug te vinden op plek 6 met 9 punten! De afgelopen 2 wedstrijden werden niet gewonnen door de mannen uit Ommen. Afgelopen zaterdag bleek SVVN 1 uit Nijverdal te sterk met 4-1. De week ervoor werd er in eigen huis verloren van ASV'57 1 (2-3). OZC 1 zal er dus alles aan doen om de punten in Ommen te houden.

De mannen van Benneker en Kok zijn nog ongeslagen in de competitie en willen dit goede resultaat uiteraard een vervolg geven. Afgelopen zaterdag werd er thuis met 8-0 gewonnen van Blauw wit'66 1 uit Holten. v.v.Hellendoorn 1 staat met 16 punten uit 6 wedstrijden op een 2de plaats op de ranglijst, 2 punten achter op koploper PH Almelo 1.

Een mooie wedstrijd staat er dus op het programma! Steun de mannen in Ommen!