Ticketbox v.v.Helledoorn 1 – SVVN 1 open!

10 september 2020 11:30

Als gevolg van door de overheid genomen maatregelen om verspreiding van het COVID-19 virus tegen te gaan, zal v.v. Hellendoorn voor de derby's een ticketregistratie hanteren.
De gezondheid van de sporters, vrijwilligers en bezoekers staat voorop! Om het voor de verenigingen organisatorisch goed te kunnen inrichten is door DES, SVVN, De Zweef en v.v. Hellendoorn unaniem besloten om voor de komende derby’s maximaal 250 bezoekers te ontvangen. Er is gekozen om in eerste instantie 250 bezoekers van de thuisspelende ploeg een kans te geven de wedstrijd bij te wonen. Mochten er plekken vrij zijn dan zullen de resterende tickets beschikbaar worden gesteld aan de uitspelende ploeg.

De gemaakte afspraken over het verloop van de derby’s zijn gemaakt op basis van de kennis die nu beschikbaar is en de protocollen die zijn afgegeven door de KNVB en de gemeente Hellendoorn. Mocht er een versoepeling komen in de maatregelen dan zal hierop worden ingespeeld.

Hieronder vind je de ticketformulieren. Mocht je kans willen maken om een van de derby's bij te wonen dien je deze in te vullen. Verdere informatie vind je boven aan het formulier.

Reservering tickets

Leden van v.v. Hellendoorn kunnen voor deze derby een ticket reserveren. De toegangskaarten zijn gratis:

• Elk lid van v.v. Hellendoorn kan één ticket reserveren (op eigen naam);
  • Reservering van tickets geldt voor alle leeftijden, dus ook voor onder 12 jaar.
  • Het reserveren van tickets kan via een link op onze website.
  • We verzoeken iedereen die digitaal niet goed uit de voeten kan iemand in de nabije omgeving om hulp te vragen
  • Reserveringen lopen vanaf donderdag 10 september tot en met zaterdag 12 september.
  • Om de toestroom van supporters op de wedstrijddag soepel te laten verlopen worden de tickets vooraf uitgegeven. Tickets kunnen worden opgehaald op maandag 14 of dinsdag 15 september tussen 18.30 en 20.30 uur op het terras van ZorgSaam.
  • Tickets die op 14 of 15 september niet worden opgehaald worden weer beschikbaar gesteld aan andere leden.
  • Journalisten en fotografen dienen zich vooraf aan te melden middels een mail naar [email protected]

Zitplaatsen tribune

Tijdens de derby is de tribune toegankelijk voor leden van 55 jaar en ouder en minder validen. Bij de reservering kan de wens voor een zitplaats op de tribune worden aangegeven.

Zaterdag 19 september v.v. Hellendoorn - SVVN

Tickets beschikbaar. Klik hier om je in te schrijven.

Zaterdag 31 oktober v.v. Hellendoorn – DES

Ticketregistratie nog niet geopend. Meer informatie volgt later.