Reservering tickets derby v.v.Hellendoorn - SVVN

9 september 2020 15:15

Zaterdag 19 september staat de derby tussen v.v. Hellendoorn en SVVN op het programma.
Zoals in het nieuwsbericht van 5 september is gecommuniceerd, hebben v.v. Hellendoorn, SVVN, DES en De Zweef afgesproken om voor de derby’s maximaal 250 bezoekers (ongeacht leeftijd) op het sportpark toe te laten. In eerste instantie uitsluitend van de thuisspelende ploeg. Mochten er plekken vrij zijn dan zullen de resterende tickets beschikbaar worden gesteld aan de uitspelende ploeg.

Reservering tickets

Leden van v.v. Hellendoorn kunnen voor deze derby een ticket reserveren. De toegangskaarten zijn gratis:

• Elk lid van v.v. Hellendoorn kan één ticket reserveren (op eigen naam);
  • Reservering van tickets geldt voor alle leeftijden, dus ook voor onder 12 jaar.
  • Het reserveren van tickets kan via een link op onze website.
  • We verzoeken iedereen die digitaal niet goed uit de voeten kan iemand in de nabije omgeving om hulp te vragen
  • Reserveringen lopen vanaf donderdag 10 september tot en met zaterdag 12 september.
  • Om de toestroom van supporters op de wedstrijddag soepel te laten verlopen worden de tickets vooraf uitgegeven. Tickets kunnen worden opgehaald op maandag 14 of dinsdag 15 september tussen 18.30 en 20.30 uur op het terras van ZorgSaam.
  • Tickets die op 14 of 15 september niet worden opgehaald worden weer beschikbaar gesteld aan andere leden.
  • Journalisten en fotografen dienen zich vooraf aan te melden middels een mail naar [email protected]

Zitplaatsen tribune

Ook op de tribune moet ook 1,5 meter afstand in acht worden genomen. Dit betekent dat het aantal zitplaatsen op de tribune beperkt is. Tijdens de derby is de tribune toegankelijk voor leden van 55 jaar en ouder en minder validen. Bij de reservering kan de wens voor een zitplaats op de tribune worden aangegeven.

Toegang sportpark op zaterdag 19 september

Op zaterdag 19 september is ons sportpark (veld 1, 2 en 3) en de kantine vanaf 13.00 uur uitsluitend toegankelijk voor bezoekers van de derby Hellendoorn – SVVN en spelers / begeleiders. Bij het betreden van het sportpark wordt tussen 13.00 en 16.15 uur om een entreebewijs gevraagd. Om het sportpark te betreden is een entreebewijs noodzakelijk.

Contactpersonen voor eventuele vragen:

• Martijn Jacobs 06-15559655                    Vragen van jeugdleden
  • Eduard Laarman 06-48174986                    Vragen van senioren
  • Hans Schutmaat 06-83006787                    Vragen over horeca / kantine

Protocol voor toeschouwers

Alle toeschouwers dienen zich te houden aan het opgestelde Corona protocol:

• Voor alles geldt: Gezond verstand gebruiken staat voorop. Heb je klacht? Blijft thuis en laat je testen; Neem de gebruikelijke veiligheid- en hygiëneregels in acht;
  • Informeer je kinderen over de algemene veiligheids- en hygiëneregels en dat ze altijd de aanwijzingen van de begeleiding opvolgen;
  • Hou bij 18 jaar en ouder 1,5 afstand op het sportpark, de tribune en in de kantine;
  • Volg altijd de aanwijzingen op van het bestuur, leden werkgroep Corona, begeleiders en sfeerbeheerders;
  • Geforceerd stemgebruik of zingen langs en in het veld, zoals schreeuwen en spreekkoren, is niet toegestaan;
  • Afsteken van vuurwerk is verboden

Verdere informatie over horeca faciliteiten tijdens de derby volgt binnenkort.

Namens Bestuur v.v. Hellendoorn en werkgroep Covid-19

Dennis Pronk