Wedstrijdverslag Dieren VR1 - VV Hellendoorn VR1

31 augustus 2020 9:45

Dieren VR1 – VV Hellendoon VR1 Na een mooie steekbal van Donna op Henriëtte wordt in de 5e minuut het eerste doelpunt al gemaakt. Donna word krijgt een flinke duw in haar rug en we spelen met 10 man verder, dit resulteerde in de 1e vrije trap die helaas nergens op uitloopt. Een aantal corners voor Hellendoorn creëeren geen scoringskans. Dieren breekt uit en komt tot een schot maar onze keeper Lisa onderschept de bal. Na een uitstekende steekbal van Donna op Luca, die de bal vervolgens verlengt met een goede voorzet, ontstaat uiteindelijk een corner. De corner word onderschept door de keeper. Lisanne word onderuit gehaald en we krijgen een vrije trap, Lotte raakt de bal net te laat waardoor hij naast gaat. Na een paar goede reddingen van Lisa heeft Dieren nog niet gescoord. Na een goede voorzet van Lisanne op Donna, prikt Donna de bal mooi in de linker hoek, 0-2! Een paar minuten later komt wordt Dieren gevaarlijk, de bal beland gelukkig op de bal en Lisa kan het spel weer verlengen. De nummer 4 van Dieren, die Donna eerder in de wedstrijd al een flinke duw gaf, doet nu hetzelfde bij Emma. Dit resulteert in een gele kaart en een vrije trap voor ons.

RUST – Een goede eerste helft waarbij Hellendoorn de bovenliggende partij was. Wissels: Britt en Kitty vervangen Lotte en Lisanne Een corner voor Dieren wordt goed uitverdedigt door Indy. Nathalie vervangt Henriëtte. Femke wordt geduwd, vrije trap. Een speelster van Dieren breekt uit en komt 1 op 1 met Lisa, gelukkig kon Lisa de bal redden. De nummer 4 van Dieren, die eerder in de wedstrijd geel kreeg, gaf in een duel een elleboog in Indy’s gezicht waardoor wij weer een vrije trap kregen.

Helaas resulteerde deze niet in een scoringskans.

EINDE WEDSTRIJD : 0-2

Eva Bosch - Speelster v.v.Hellendoorn VR1