Leden informatieavond - uitnodiging

28 augustus 2020 9:15

Beste leden,

De kleedkamers op ons sportpark zijn jaren geleden geprivatiseerd wat betekent dat we als vereniging zelf verantwoordelijk zijn voor het kleedkamergebouw. De leeftijd van dit gebouw (bijna 50 jaar) vraagt om vernieuwing.

Het bestuur heeft twee jaar geleden een projectteam samengesteld, die in de periode tot nu een heel plan hebben uitgewerkt als advies richting het bestuur.

Wij hebben als bestuur gemeend onze leden te willen informeren over de inhoud van dit plan en jullie mee te nemen in de vervolgstappen die gezet moeten worden.

Hiervoor willen we jullie graag uitnodigen op maandag 14 september om 20:00 uur.

Door de corona situatie willen we uiteraard ieders veiligheid in acht nemen en zullen onze kantine op deze avond inrichten volgens richtlijnen.

Om dezelfde regels willen we jullie vragen jezelf aan te melden door een mail te sturen naar [email protected] zodat we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

In deze mail graag naam en mobiel nummer vermelden.

Namens het bestuur en het kleedkamerprojectteam

Edwin Hannink