Invulling trainers meisjesteams

27 juni 2020 15:00

Wij zijn blij te kunnen melden dat het ons is gelukt om goede trainers te vinden voor MO19-1 en MO17-1. Alfons Legtenberg wordt komend seizoen trainer van v.v. Hellendoorn MO19-1. Alfons is een bekend gezicht binnen onze vereniging. Ook heeft Alfons veel ervaring binnen het dames- en meisjesvoetbal. Hij heeft hierin diverse functies bij Lemelerveld vervuld en is bij v.v. Hellendoorn enkele jaren geleden trainer geweest van Dames 1.

André Stegehuis zal volgend seizoen de trainingen van MO17-1 gaan verzorgen. André combineert dit met zijn trainerschap bij v.v. Hellendoorn Vr1. Afgelopen seizoen heeft André zijn functie als trainer van Vr1 ook gecombineerd met een actieve functie binnen de jeugd. De Technische Commissie is nog bezig met het vinden van een oplossing qua bezetting voor MO17-2. De invulling van de trainers van de dames- en meisjesteams is als volgt:

o Vr1 André Stegehuis
o Vr2 Fleming Broeze
o Vr25+2 Henk Gerritsen, Jos Doldersum, Randy Schippers en Olav Nijenhuis
o MO19-1 Alfons Legtenberg
o MO17-1 André Stegehuis
o MO15-1 Kim Mijnheer en Femke Ronhaar
o MO13-1 Cas Hendriksboers
o MO13-2 Karolien Hendriksboers, Noa Hendriskboers, Iris Stoelers en Sam van Riel
o MO11-1 Indy Laarman en Marleen Kok
o JO10-3M Kitty Hegeman en Lisanne Hegeman

Met deze invulling is het ons gelukt om alle jeugdteams (jongens en meisjes) inclusief senioren selectieteams en keepers te voorzien van trainers. Vanwege de zomerstop liggen de trainingen momenteel stil. Medio augustus worden de trainingen weer hervat. De exacte data van de eerste trainingen zullen worden gecommuniceerd in het bewaarnummer welke medio juli verschijnt.

Technische Commissie v.v. Hellendoorn