Hervatting trainingen jeugd

1 mei 2020 16:45

Allereerst hopen wij dat het allemaal goed met jullie gaat. Het onzichtbare Covid-19 virus heeft een enorme impact op ons leven en heeft ook het voetbal volledig stilgelegd.

Zoals jullie ongetwijfeld weten, heeft het kabinet vorige week dinsdag het besluit genomen dat er binnenkort weer mag worden getraind door jeugdleden tot en met 18 jaar. Jongens en meisjes tot en met 12 jaar mogen op een normale manier trainen. Jeugdleden van 13 tot en met 18 jaar mogen trainen met inachtneming van de anderhalve meter afstand.

De afgelopen dagen hebben wij diverse acties uitgezet om invulling te geven voor hervatting van de trainingen voor de jeugd. Dit is alles in goed overleg met de Gemeente Hellendoorn en de KNVB.

Het goede nieuws is dat wij vanaf dinsdag 5 mei de trainingen voor de jeugd tot en met 18 jaar zullen hervatten. Dit onder de volgende voorwaarden. Meer informatie inclusief het aangepaste trainingsschema is te vinden in de nieuwsbrief. Wij verzoeken jullie de nieuwsbrief en verdere documenten goed door te lezen.

#Staysafe #Bestrong

Bestuur, Jeugdbestuur en Technische Commissie v.v. Hellendoorn