Overlijden Frank Lammers

4 april 2020 15:15

Afgelopen woensdag 1 april bereikte ons het trieste bericht dat ons lid Frank Lammers op 26-jarige leeftijd geheel onverwachts is overleden.

Frank was ruim 20 jaar lid van onze vereniging en nog actief was als voetballer in het vierde elftal.

Frank had een fijne vriendengroep die hem alles was, zijn beste dagen waren ook de dagen met zijn vrienden en bij de voetbal. Wedstrijden of de gezellige sociale activiteiten. Het overlijden van Frank heeft ons allen diep geraakt.

De komende dagen zullen we in overleg met de ouders op een passende wijze stilstaan bij het overlijden van Frank. Helaas is het afscheid nemen in deze periode anders dan we zouden wensen, echter gaan we er samen toch een persoonlijke tint aan geven. Frank zal altijd in onze gedachten blijven.

Er bestaat de mogelijkheid om online je condoleance aan de naasten over te brengen. Zie de link hieronder.

Wij wensen zijn ouders, zussen, zwagers, verdere familie, (voetbal-) vrienden en bekenden heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode. Onze gedachten zijn bij hen.

Vierde elftal en bestuur

v.v.Hellendoorn