DANK VRIJWILLIGERS COMPOSTACTIE!

22 maart 2020 19:30

Gisterochtend, zaterdag 21 maart, zijn de bestellingen van de compostactie langs meer dan 800 adressen in Hellendoorn gebracht. Uiteraard zoals eerder deze week aangekondigd met extra voorzorgmaatregelen vanwege het Coronavirus. Hierdoor was het wel minder persoonlijk dan u van ons gewend bent, maar dat is voor nu even niet anders. Ontzettend gaaf om te zien dat we binnen twee uur duizenden zakken hebben afgeleverd en heel Hellendoorn onder het genot van het voorjaarszonnetje in de tuin aan de slag kan. Net als dat het ontzettend mooi was om te zien dat op vrijdagavond 6 maart tientallen jeugdleden en hun leiders/ouders langs de deur gingen om de compostbrieven op te halen. En om te zien dat er elk jaar weer mensen aanmelden om deze compostbrieven bij mensen in de brievenbus te doen.

Bij deze willen we dan ook iedereen die de afgelopen weken mee heeft geholpen aan de compostactie ontzettend bedanken! De vrijwilligers die alle compostactiebriefjes bij de huishoudens in Hellendoorn in de brievenbus hebben gedaan, de jeugdspelers en leiders die deze briefjes hebben opgehaald en overal in Hellendoorn hebben aangebeld, de vrijwilligers die gisterochtend vroeg uit bed zijn gegaan om de bestellingen te bezorgen, Henk Kerkdijk die vrijdagavond heeft geholpen de pallets te verspreiden over de Hofmansweide, Herman Wermink die klaar zat om telefonische bestellingen op te schrijven, Albert Heijn Rob Loomans voor het beschikbaar stellen van plastic tassen. En uiteraard bedanken we iedereen die een bestelling heeft gedaan.

Dit heeft weer gezorgd voor een super opbrengst voor de vereniging. In deze tijd waar wordt opgeroepen tot saamhorigheid, is er nog maar weer eens bevestigd dat dit binnen v.v. Hellendoorn goed voor elkaar is en dat is iets om trots op te zijn. Nogmaals dank, en we hopen dat we volgend jaar weer een beroep op jullie mogen doen.

Met sportieve groet,
Activiteitencommissie v.v. Hellendoorn