Geen activiteiten tot en met 31 maart bij v.v.Hellendoorn

12 maart 2020 17:30

Beste leden,

In navolging op eerdere maatregelen heeft het kabinet vanmiddag aanvullende nieuwe maatregelen aangekondigd.

Daarop volgend heeft de KNVB besloten alle wedstrijden af te lasten en geadviseerd geen trainingen, oefenwedstrijden of bijeenkomsten te organiseren.

Zie de berichtgeving hieronder:

Amateurvoetbal
Alle wedstrijden van veld- en zaalvoetbalverenigingen gaan tot en met 31 maart niet door. Jan Dirk van der Zee, directeur amateurvoetbal KNVB: “Wij adviseren alle amateurverenigingen om ook geen trainingen, oefenwedstrijden of andere grote bijeenkomsten te organiseren. We hopen op begrip voor dit lastige besluit en de medewerking van alle clubs om gezamenlijk de competities tot een goed einde te brengen. De komende periode gaan we nadenken over een goede oplossing voor ons amateurvoetbal.

Situatie v.v. Hellendoorn:
In navolging daarop gaan bij v.v. Hellendoorn tot en met 31 maart a.s. alle wedstrijden, trainingen en oefenwedstrijden niet door.
Het gehele sportpark en kantine zijn ook tot en met 31 maart a.s. gesloten voor publiek en sociale activiteiten. We kunnen en willen geen onderscheid maken in teams en of activiteiten. De maatregelen gelden voor iedereen.
Indien je om een dringende reden toch in het clubgebouw moet zijn kun je daarvoor contact opnemen met bestuurslid Tim Golstein.
Tim Golstein is te bereiken via het mailadres van het bestuur; [email protected]

We volgen hiermee het advies van het kabinet en de KNVB, we hopen op het begrip van een ieder en hopen hiermee iedereen voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Hieronder links naar de site van het RIVM en de KNVB.

Bestuur v.v. Hellendoorn.