Bas Nijhuis komt naar v.v.Hellendoorn

10 maart 2020 20:15

De Supportersvereniging zorgt er voor dat op donderdag 9 april Bas Nijhuis naar v.v. Hellendoorn komt! Nederlands bekendste scheidsrechter komt vertellen over zijn rol in het veld én die van de VAR. Zijn optredens bij Veronica Inside geven al een kijkje in de keuken, maar met niet eerder vertoonde beelden en geluidsfragmenten zal hij een goed gevulde kantine zeker weten te boeien.

Bas vertelt zijn verhaal met veel humor en naast de vragen van journalist en interviewer Eddy van der Ley is er ook alle ruimte voor jouw vragen. Alle leden van v.v. Hellendoorn, de Supportersvereniging en sponsoren zijn van harte welkom in de kantine. De entree is gratis! De avond begint rond de klok van 19:45 uur!

Naast deze fantastische avond bieden wij jullie ook een buffet aan: Onbeperkt spareribs, salade en friet, 12,50 p.p. Wil jij je opgeven voor het buffet, mail dan naar: [email protected]

We hopen jullie allemaal in de kantine te zien! Plekken reserveren voor Bas Nijhuis is niet mogelijk en vol = vol.

Supportersvereniging v.v.Hellendoorn