Compostactie v.v.Hellendoorn 2020!

1 maart 2020 8:00

De jaarlijkse compostactie gaat weer van start! De komende week gaan vele vrijwilligers de huizen in Hellendoorn langs om hier het compostactieformulier in de brievenbus te doen. Dit formulier kunt u tussen 2 en 5 maart in de bus verwachten, en is door haar oranje kleur niet te missen. De formulieren worden op vrijdag 6 maart tussen 18.00 uur en 20.00 uur door jeugdleden en leiders opgehaald.

Mocht u die avond niet thuis zijn, dan kunt u de bestelling per mail doorgeven via [email protected] of hier het formulier downloaden en bij de kantine in de brievenbus deponeren. Dit geldt ook wanneer u onverhoopt geen brief heeft ontvangen.

De compost, potgrond of stalmest wordt op zaterdag 21 maart bij u bezorgd. We hopen dat er weer veel compost, stalmest of potgrond wordt afgenomen. De opbrengst van deze actie komt ten goede aan de vereniging. Met vriendelijke groet,

Namens de Activiteitencommissie v.v.Hellendoorn,
Rik Smienk